ימים
שעות
דקות
שניות

הזמנה אישית מגיל גרופ וריקי גוטמן:

להכיר את הטרנדים החמים בעולם הדיגיטל החרדי

להגיע לקהל שלא נמצא כלל ברשתות החברתיות

להרים קמפיינים מתוחכמים וגורפי לידים בערוצי פרסום סודיים

ימים שני-שלישי
ה'-ו' בתמוז תשפ"ב | 4-5 ביולי 2022

יומיים מלאים של תוכן איכותי מהמומחים שיודעים על מה הם מדברים בשידור חי במחשב ובטלפון

למי זה מתאים?

הכירו את

נבחרת המרצים

ריקי גוטמן

דיגיטל מחוץ לרשתות

איך לייצר קמפיין אפקטיבי וגורף לידים מחוץ לרשתות החברתיות

שמחה מרגליות

מנהל חדשנות ואסטרטגיה

משה לוינגר

מומחה לדיגיטל במגזר החרדי – מנכ"ל ובעלים סמארט קליק

איך יראה עתיד השיווק הדיגיטלי בשנים הקרובות

שמואל דרילמן

סמנכ"ל דיגיטל בקבוצת
הפרסום גל אורן לרנר


תחשבו בגדול – אסטרטגייה פרסומית כמו שעושים המותגים הגדולים

יוסי פינקל

מנכ"ל חברת קאפ (קוזמאץ') – גיוס המונים

איך להכין את העמותה לגיוס המונים

אברימי קליגר

יזם וסמנכ"ל בהדרן טכנולוגיות

במקום שבעלי עסקים עומדין אין שכירים גמורים יכולים לעמוד – איך להיכשל במהירות באזורים חדשים

יהודה אדלר

פיתוח עסקי בחברת Craft.io

פיתוח עסקי לעסקים שפונים לעסקים

משה איצקוביץ

סמנכ"ל משרד הפרסום "תוצאות אפקטיביות"
האיזון הנכון בין הדיגיטל לפרינט

רובי כהן

מנהל אסטרטגיה וקראייטיב לעמותות – גיל דיגיטל

איך לגייס תורמים לעמותה באמצעות הדיגיטל

יוסי חריר

מנהל חטיבת ppc בגיל דיגיטל

איך להגיע לחרדים בדיגיטל
גוגל ופייסבוק ב2022

שלומי איינהורן

האקסלרטור לקורסים דיגיטליים – מומחה בהבאת תלמידים משלמים לקורסים דיגיטליים ותוכניות ליווי


איך לייצר מקורסים דיגיטליים מקסימום מכירות במינימום מאמץ

הכירו את

נבחרת המרצות

גיטי וינר

משפיענית רשת

היכרות עם העולם האחר של הסטטוסים

יונת קפלן

אסטרטגית תקשורת וחשיפה למגזר החרדי, בעלת קהילות עכשיו תורך

מה המשמעות של קהילה
מניבה ב- 2022?

שולי בן-לולו

מנהלת בית ספר למכירות

איך הבאתי למעלה מ-500 עסקים בערב פסח ואחרי פיגוע לקפה שחור חזק

אביטל אריכא

מאמנת לפיתוח מוצרים נחשקים, ויוצרת מודל הקוביה לעסקים

תאוריית הקשר
המבדיל בין אופליין לאונליין

עו"ד מעיין קוסלבסקי

עו"ד מעיין קוסלבסקי, ייעוץ משפטי לעסקים חברות ועמותות

איך לדוור לקהל שלך ברשימת התפוצה באופן חוקי וסדיר, ובלי להסתכן בתביעות ספאם

אודליה קוזלובסקי

מומחית דיגיטל, מרצה ויועצת, בעלים של סוכנות המדיה אודיזיין
שופינג אונליין – איך לשפר את חווית המשתמש בחנות ולהגדיל מכירות

דיתי וינשטיין

יוצרת תוכן ומקדמת עסקים בדיגיטל
איך לייצר תוכן דיגיטלי מותאם פלטפורמה

שרונה גולדשטיין

מאמנת עסקית, מנטורית למכירות ושיווק מקוון

איך לפרוץ את תקרת הזכוכית עם שיתופי פעולה מנצחים

דקלה אפשטיין

מנהלת שיווק לעסקים

איך בונים אסטרטגיה שיווקית, שתהיה בסיס לכל פעולות השיווק

לאה הופמן

בעלת משרד אסטרטגיה שיווק ומיתוג

תקציבי שיווק – ההשקעה החשובה ביותר בעסק

זהבי סגל

הפקת מדיה לקמפיינים וסרטים

מה חלקו של סרטון וידאו בקמפיין שיווקי

אתי קצבורג

מרצה יזמת ואשת דיגיטל
פלפל שחור על קצפת -Cראייטיב ויצירה בדיגיטל

עדן טייבר

תהליכי אוטומציה לעסקים

אוטומציות ככלי שיווקי – כי אפשר לעבוד אחרת

איריס אבידן

ייעוץ שיווקי ושדרוג עסקים בדיגיטל

איך להפוך רכישה של לקוח להשקעה לטווח רחוק באמצעות הקמת מועדון לקוחות שבו הלקוחות שלך משלמים לך על בסיס חודשי קבוע תמורת ערך רב לחייהם וללא מאמץ מצידך

שרה רוזנבוים

מנכ"לית חברת הייעוץ הבינלאומית: "מיליון או דולר", בעלת תוצאות מוכחות של גיוס למעלה ממיליארד דולר לעמותות ולמיזמים חברתיים

כלי השפעה חדשניים לגיוס תרומות גבוהות בדיגיטל

חלק קטן ממה שהם הולכים לחשוף בפניך

איך ייראה השיווק הדיגיטלי החרדי בשנים הבאות? (כן, אנחנו יכולים לנבא)

היכן נמצא האיזון הנכון בין פרסום בדיגיטל, לפרסום בפרינט

איך לייצר תוכן דיגיטלי מותאם פלטפורמה

היכרות עם העולם שמאחורי הסטטוסים

עתיד אתרי האיקומרס במגזר החרדי

איך להביא מקורסים דיגיטליים מקסימום מכירות במינימום מאמץ

איך להכין עמותה לגיוס המונים בדיגיטל

מה חלקו של סרטון וידאו בקמפיין השיווקי

גוגל ופייסבוק למגזר החרדי – נפלאות הPPC

לו"ז האירוע המלא

יום שני ה' בתמוז 4/7

10:00-12:30 מושב בוקר

13:00-15:30 מושב צהריים

20:00-22:30 מושב ערב | ייעודי לבעלי עמותות!

יום שלישי ו' בתמוז 5/7

10:00-12:30 מושב בוקר

13:00-15:30 מושב צהריים

20:00-22:30 מושב סיכום כולל פאנל אנשי דיגיטל מובילים

**ייתכנו שינויים בלו"ז, בתכנים ובשמות המרצים. עדכונים שוטפים יישלחו במייל לנרשמים.

זה הזמן לשריין כרטיס בחינם

ריקי גוטמן

דיגיטל עוקף רשתות

היי, נעים להכיר, שמי ריקי גוטמן, ואני מומחית לגיוס לידים באונליין, מחוץ לרשתות החברתיות
איך אני עושה זאת? סודות מקצוע 🙂

רק אגלה, שיש לי בכספת רשימה של 40-50 פלטפורמות דיגיטל מחתרתיות, שכולן מכילות דאטה של המגזר החרדי, והאמת? אין תשובה אחת לשאלה "היכן מוצאים את החרדים בדיגיטל". כי מלבד היותם חרדים, יש להם תחומי עניין רבים אחרים, וכל אחת מרשימת פלטפורמות הגרילה, מאגדת בתוכה קהל שונה במקצת.

נסיון רב ותקציבי פרסום שלי ושל לקוחות, לימדו אותי בדרך הארוכה של ניסוי וטעיה, היכן ואצל מי שווה לשים תקציבי פרסום, ולאילו מטרות, כי לכל מוצר, מפת הפרסום הדיגיטלית שלו. עוד אוסיף, שהנסיון של עצמי לפעמים מאכזב אותי 🙂 מכיוון שזהו תחום חדש, מתפתח ודינמי בהחלט. לפעמים מה שהיה נכון לפני שלושה חודשים, כבר יהיה שגוי לחלוטין ברגע זה. ועל כן אני מקפידה להתעדכן ולעקוב אחרי שינויים וחידושים בתחום באופן יומיומי.

למטרה זו גם יצרתי את הכנס השנתי על דיגיטל חרדי, כדי לספר גם לכם על הטרנדים האחרונים בתחום, מה התחדש, מה השתכלל לנו, ועל מה יהיה כדאי לשים את תקציבי הפרסום שלכם בשנה הקרובה.

השנה, 2022 – חברתי ל"גיל גרופ" האלופים בהפקת הכנס, ויחד איחדנו כוחות כדי להביא לכם את הטופ שבטופ על דיגיטל חרדי. מזמינה אתכם ללמוד ממני ומעוד 26 מומחים בתחום, איך למצוא את הקהל החרדי שלכם בקלות בדיגיטל, ומחוץ לרשתות החברתיות.

גיל דיגיטל

מדברים תוצאות

גיל דיגיטל היא חברת שווק דיגיטלי שפועלת כחלק מחברת גיל גרופ. גיל גרופ תקשורת שווקית ומדיה עם 5 חטיבות שכוללות- פרינט, סטריט, גיפט, פרסום ודגיטל, גיל קיימת משנת 1999 ונחשבת לקבוצה העסקית הגדולה בישראל במגזר החרדי בתחום הפרסום ופתרונות מדיה מתקדמים. גיל דיגיטל היא חברת שווק הדיגיטל הגדולה במגזר החרדי ,מספקת מענה 360 ללקוחות שרוצים נראות ותוצאות מוכחות בשטח, הסינרגיה בין החטיבות השונות בחברה לצד עבודה מקצועית וחדשנית יוצרת בידול ורמה אחרת ללקוחות.

דילוג לתוכן